Giełda Bitsdaq – Weryfikacja Konta i Telefonu SMS Przy Rejestracji

Nowa giełda kryptowalutowa, która hojnie rozdaje nam pieniądze

Jak poprawnie przejść proces weryfikacji na giełdzie kryptowalut Bitsdaq



Wszystkie tokeny zostały rozdane i kampania giełdy Bitsdaq została zakończona. Aktualne promocje znajdziesz tutaj Airdropy – darmowe kryptowaluty

Link do części pierwszej – pełny opis i instrukcja rejestracji
youtube.pl/giełda-bitsdaq

Link do rejestracji darmowego konta
https://bitsdaq.com/free-account/

.

.

.

Treść nagrania:

Postanowiłem nagrać krótki materiał uzupełniający do mojego ostatniego nagrania, ponieważ zauważyłem, że pojawił się powtarzający się problem.

Chodzi oczywiście o materiał na temat nowej giełdy kryptowalut Bitsdaq i ciekawej możliwości zarobienia pieniędzy na airdropie, jaki giełda Bitsdaq aktualnie prowadzi.
I w poprzednim filmie przedstawiłem również dokładną instrukcję krok po kroku „jak poprawnie zarejestrować sobie konto na tej giełdzie Bitsdaq i jak przejść cały proces weryfikacji.

Jednak mimo to część osób pisze do mnie w komentarzach, że podczas weryfikacji pojawia się problem techniczny. Dlatego spieszę z pomocą, ponieważ weryfikacja to bardzo istotna część tego biznesu. Po weryfikacji otrzymujemy całe 4000 tokenów BXBC za darmo. Dlatego szkoda byłoby to stracić z powodu jakiegoś problemu technicznego.

A jeżeli trafiłeś tutaj przypadkiem i Ty również chcesz na tym zarobić… to w opisie tego nagrania znajdziesz link do części pierwszej… gdzie wszystko dokładnie zostało wyjaśnione.

A teraz wracamy do tematu… O co dokładnie chodzi. Mianowicie zgłaszacie mi, że problem pojawia się w momencie kiedy podajecie numer telefonu. I u każdego występuje to samo… czyli nie przychodzi do Was żaden SMS z kodem weryfikacyjnym.

A więc wchodzimy na stronę rejestracyjną i zakładamy konto. Tutaj rejestrujemy się. Adres email, hasło, drugi raz hasło, potwierdzamy 18 lat i regulamin. Klikamy „sing up”. Potwierdzamy adres email. I konto jest zarejestrowane. I do tego momentu wszystko działa.
I wprawdzie konto mamy założone, ale problem pojawia się w momencie, kiedy dodajemy swój numer telefonu… czyli dokładnie w tym miejscu.

I widzę, że to nie jest przypadek, ponieważ ja też miałem właśnie w tym miejscu problem. I rozwiązałem go w bardzo prosty sposób.
Po prostu wybrałem numer kierunkowy kraju. W moim przypadku był to polski numer, więc oczywiście 48. Następnie wpisałem numer mojego telefonu. I próbowałem kliknąć przycisk „Verify”.

I okazało się, że ten przycisk nie działa. W ogóle nie reaguje na moje klikanie. I w pierwszej kolejności pomyślałem, że być może moja przeglądarka coś blokuje… ale po chwili namysłu… po prostu odświeżyłem stronę. Po prostu nacisnąłem klawisz F5. Strona się odświeżyła i nagle przycisk „Verify” stał się aktywny.

Więc wtedy kliknąłem jeszcze raz i od razu zadziałało. Od razu pojawiło się okno do wpisania kodu i od razu dostałem smsa z kodem.
Wpisałem ten kod. Nacisnąłem przycisk „Confirm”. I dalej wszystko poszło bardzo szybko, sprawnie i bez żadnych komplikacji.

Dlatego jeśli masz taki sam problem to wypróbuj to rozwiązanie w pierwszej kolejności.

Czyli podsumowując…
Kiedy klikniesz przycisk „Verify”… czyli ten przycisk… to ma się Ci się pojawić na ekranie nowe okno… które wygląda tak…

Ale jeżeli klikasz ten przycisk i nic się nie dzieje to nie czekaj na smsa, bo nie dostaniesz żadnego smsa jeżeli ten przycisk nie działa. Więc jeżeli nie działa to naciśnij przycisk F5. Poczekaj aż odświeży się strona, aż strona wczyta się ponownie… I wtedy spróbuj jeszcze raz.

U mnie to od razu zadziałało. I nie było żadnego problemu. Więc myślę, że u Ciebie powinno być podobnie.

A teraz chcę przekazać Ci jeszcze kilka dodatkowych porad, które mogą pomóc Ci w rozwiązaniu tego problemu…

Po pierwsze…

Upewnij się, że podałeś właściwy numer kierunkowy swojego kraju… O tym niektórzy zapominają, a to przecież podstawowa kwestia…

Po drugie…

Zwróć uwagę w jakim formacie wpisujesz numer telefonu. Niektórzy wpisują spacje pomiędzy poszczególnymi cyframi. Na przykład tak… xxx xxx xxx. Ja tutaj wpisałem swój numer bez żadnych spacji, czyli po prostu 9 kolejnych cyfr. Czyli tak… xxxxxxxxx. I cały proces zakończył się sukcesem. Więc Ty również wpisz swój numer właśnie w taki sposób.

Po trzecie…

Do rejestracji i weryfikacji konta korzystaj z laptopa albo komputera stacjonarnego. Zrób to na komputerze stacjonarnym albo na laptopie. Nie korzystaj z telefonu. To jest nowa platforma, być może niektóre funkcje nie są jeszcze dostosowane do wersji mobilnej.

Po czwarte…

Upewnij się, czy ustawienia w Twojej przeglądarce czegoś nie blokują. A jeśli wciąż masz kłopot to spróbuj zrobić to na innej przeglądarce. Upewnij się również, że masz w przeglądarce zainstalowane wszystkie aktualizacje.
I również takie komponenty jak na przykład Adobe Flash Player też powinny być zaktualizowane.
Ja rejestrowałem i weryfikowałem konto korzystając z laptopa Toshiba, system Windows i przeglądarka Mozilla Firefox.

Po piąte…

Jeśli mimo wszystko nadal nie działa… to po prostu napisz do suportu. W chwili obecnej mam informację od dwóch użytkowników, że napisali… zgłosili problem do suportu i problem został rozwiązany.

Po szóste…

Otrzymałem informację od kilku osób, że też miały taki problem… I po prostu poczekały i spróbowały jeszcze raz w następnym dniu. I okazało się, że wszystko poszło gładko i sprawnie… bez żadnych komplikacji.
Więc być może jest to po części kwestia na przykład przeciążenia serwerów, a może coś jeszcze nie zostało w pełni dopracowane… Tak bywa bardzo często w przypadku platform, które dopiero co zaczęły działać… i funkcjonować na szerszą skalę. Więc nie ma się czemu dziwić.

I jeszcze ostatnia kwestia…

Kiedy już załatwimy sprawę z numerem telefonu i SMSem… W dalszym etapie widzimy informację, że trzeba przesłać kopię paszportu. I tutaj również jest problem, ponieważ nie każdy posiada paszport. Jednak nie jest to prawda, bo nie musi to być koniecznie paszport. Może być paszport, ale równie dobrze może to być dowód osobisty albo prawo jazdy. Ja osobiście przesłałem prawo jazdy i weryfikacja konta przebiegła poprawnie.

Bardzo dokładnie omówiłem to wszystko w poprzednim nagraniu. Link do tego nagrania znajdziesz w opisie.
Link do rejestracji darmowego konta na giełdzie Bitsdaq również znajdziesz w opisie.

Jeśli masz inne pomysły jak uniknąć problemu z weryfikacją numeru telefonu… koniecznie napisz o tym w komentarzu. I napisz również jak w Twoim przypadku przebiegała weryfikacja konta…

Napisz z jakiego urządzenia korzystasz, z jakiego systemu operacyjnego, z jakiej przeglądarki… I napisz jakie są Twoje doświadczenia w tym zakresie.
Pamiętajmy, że za rejestrację konta otrzymujemy 1000 tokenów BXBC.

Za weryfikację konta otrzymujemy 4000 tokenów BXBC.
A potem za każde logowanie otrzymujemy 200 tokenów BXBC każdego dnia.

Dlatego chciałbym, abyśmy wszyscy wykorzystali ten czas, aby zdobyć jak najwięcej tokenów i żeby każdy z nas zarobił jak najwięcej. Dlatego wymieniajmy się informacjami i pomagajmy sobie wzajemnie.

Ode mnie to wszystko na dzisiaj.
Mam nadzieję, że pomogłem. Jeżeli tak… to łapa w górę. Zapraszam do subskrypcji kanału Zarfund Polska.

Tagi , , , , , , , , , .Dodaj do zakładek Link.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *